onsdag 15 januari 2014

Akupunktur

Ja snön fortsätter att ramla ner tyvärr! Grannhunden och jag är ute på vår promenad. Vi fick gå ute på gatan då snösvängen plogat upp stora snövallar på trottoaren. Gatan var snorhal fast jag hade riktigt grovt mönstrade sulor på kängorna.
 Lite senare på eftermiddagen var det gymmet. Både för träning och sjukgymnastik. Han är suverän vår fysioterapeut. Han är dessutom PT till maken. Så maken och jag tränade och efter det fick vi båda behandlingar. Jag fick min traktionsbehandling av tråkiga nacken men det hjälper nacken otroligt mycket. Maken har tränat så flitigt och framförallt tennisspelandet har frestat på makens knä som alltid var lite ömt men även hälsenan. Så för maken var det akupunktur som gällde i knä och hälsena.
Hälsenan uppnålad och klar efter det var det knäets tur . Imorgon arbete och sedan hem och packa inför kursen på slottet med kära kollogorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar