måndag 13 januari 2014

Brrr, kallt!

Igår röjde vi ur bastun som blivet ett förråd precis som alla sade för 8 år sedan när vi flyttade in. Så skönt skönt att basta i kölden( -17grader c i morse) och för min nacke! Sedan får bastun bli förråd igen då alla saker/ kläder får lastas in igen :)
Sedan efter arbetet idag var både jag och maken patienter hos vår suveräne fysioterapeut. Maken kör hårt med sin träning och har fått en överansträngd hälsena och ett ont knä. Jag fick akupunktur för min nacke. Sedan körde vi på gymmet och jag fick springa på MITT löpband :)
Fysion skriver ner instruktioner till maken om hur han skall behandla hälsenan hemma. Kul, kollegan och jag kom med på efteranmälan på kursen Bjertorp slott till fredag. Yippie, här skall skrattas med min f.d kollegor, de tjejer som jag brukar träffa på afterwork. Nuvarande kollegans helt fantastiska fru ordnade med anmälan åt oss idag. Tack fina du :) nu lite pulled pork i pitabröd till kvällsmat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar