fredag 31 januari 2014

Ha det lite gott

Fredag dag och ledig dag. Ont i nacken idag så en liten brasa i kaminen och lite kaffe i soffan känns väldigt gott. Ser ut som det är fler av oss som njuter av elden. Kissen är ju precis som mig inte intresserad av snö och kyla. Ser härligt ut att vara katt ibland. Maken är i sin svingstudio och sonen i skolan. Efter lunch ska vi till sjukgymnastik och gymmet, längtar till mitt älskade löpband. I morgon åker vi nog ner till Göteborg igen men tar in på hotell då. Sonen ska isåfall vara hemma hos storasyster och hennes sambo. Maken är söt, han förstår att det varit lite tråkigt för oss ett tag nu. Allt trist händer slag i slag så få åka bort och bara rå om sig och varandra känns bra. Jag är dock lite tråkig och vill vara hemma även att det är mysigt komma iväg lite också, vi får väl prata om det lite senare när han är hemma igen. Nä, nu tar jag mig lite kaffe till. Go' middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar