torsdag 9 januari 2014

Sällskapet och Snö!

Ja, idag blev vädret mer januarianpassat. Jag träffade de alltid lika roliga f.d kollegorna på restaurang Sällskapet.
 Så kul att prata och hålla igång umgänget. Mycket har vi varit med om tillsammans, roliga saker och tuffa förhållanden ibland, men vi har arbetat tillsammans med många härliga människor som man är bara glad över fått arbeta med, sida vid sida. Jag har efteranmält mig och min nuvarande kollega idag till en kurs på Bjertorp slott, mina f.d kollegor är redan anmälda. Hoppas det funkar med efteranmälan då både kurs, miljö,mat och sällskapet brukar vara toppen. När vi gick in på restaurangen idag var det regn och 2 plusgrader men på ett par timmar övergick regnet till ett vitt snötäcke. Trist men mer normalt för årstiden. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar