torsdag 16 januari 2014

Tack

Efter en lång dag på arbetet kom man hem. Tack snälla söta sköterska att du stannade kvar och hjälpte vännen med värk. Du är en klippa.
När jag kom hem så hade min little Fab star purse kommit ifrån blingit.se . Hittade den på nätet av en slump och den var på kampanjpris 50%. Så 549 kr med frakt som ingick och snabbt svar på mina mejl och dagen efter ligger den på mitt bord. Tack Blingit det är service. När jag kom hem hade maken lagat mat och tänt en brasa samt satt igång bastun. Sedan trollade han fram min goda onyttiga favorit choklad från Galaxy. Tyvärr finns den inte att köpa i Sverige eller tur kanske :) men tack hunny för din omtanke.
Så imorgon är det " bal på slottet" galaklänningen fållad, skorna putsade... Haha nej men snart har jag packat väskan med galejkit. Söta kollegan är så snäll. Hon fixar både sin makes kursansökningar och mina. Skriver ut program och anmäler oss. Hon är en klippa hon med. Så tack snälla :) nu lite mat och ett glas rött. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar