onsdag 1 januari 2014

Thats It

Så var 2013 historia och vi inväntar nu vad 2014 har i sitt sköte till oss. Personligen kan jag säga att jag hoppas att 2014 inte överträffar 2013 i bedrövligheter men vem vet? 2013 hamnar inte på mitt bästa år hitills. 2013 har varit tufft på personliga planet. Makens otrohets affär som ändå löste sig bra men inte kul när det hände, påkörningsolyckan där jag fick 2 diskbråck i nacken och whiplash, dödsfall ( makens farfar, gammal javisst men ändå ledsamt), maken knivrånad i Göteborg, maken förlorar sitt älskade jobb/ spelrätt på huvudtouren, en idiotisk anmälan som gjordes av personen som körde på oss, en anmälan som polisen lade ner direkt när den var så befängd, mer kan jag inte säga då det är rättsak och väntande rättegång nu i januari. Person som körde på oss är åtalad för vållande av personskada. Ja sen lite småsaker till. Men det finns mycket som varit bra också, fina vänner, kul arbete mm
Här är jag klar för nyårsfirandet. Nedan det så fint dukade barnbordet. Värdinnan gör det alltid så fint och välkommnande. Det är en fantastisk familj.
Vuxen bordets fina dukning
Sonen och jag med champagne glas innan maten.
Desserten var mums som all mat och dryck. Efter nyårsfirandet behöver jag springa typ 1vecka på raken :)
Alkoholfria superfina drinkar till barnen.
Nytt år och första parkett över stadens fyrverkeri.
Hm, för mycket goda drycker som jag fick i mig och självklart blir jag för högljud och för pratig och skrattig. Nåja ändå tur man är i vänners sällskap som har överseende med mig när jag tar över :)
Inte lika pratglad idag. Jag och katten i en soffa och dottern ligger och sover i en soffa brevid.
Tittar på tecknat endast för jag orkar inte hämta fjärrkontrollen på andra sidan bordet. Go' fortsättning och go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar