onsdag 8 januari 2014

Nu blommar det i rabatterna

Idag ledig onsdag så var jag ute med grannarnas hund. Det blommar verkligen i rabatterna !! Detta snart mot mitten av januari, inte mig emot men tror inte att jag  slipper snö och kyla. Ska bli kallt till helgen säger de på vädret.
Här knoppas det i grannens rodedenronbuske och ja bilden är tagen idag. Vi kunde tvätta vår bil ute idag hallå, det är fortfarande januari, det är ju bra för bilen behövde verkligen en tvätt men ändå :). Ikväll var jag på juniorkommittemöte för sonens ena golfklubb. Har blivit invald där för i år, spännande och kul att få vara en del i detta och påverka lite iallafall. Imorgon direkt efter mitt arbete så är det träff med mina härliga f.d kollegor. Det ser jag fram emot. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar