söndag 2 februari 2014

Fastlimmad i soffan jag och min katt

Ja, vi kom iväg till Göteborg vid 19 tiden igår. Lite väl sent och jag var jättehungrig och inte så sugen i regnet springa runt och leta efter restaurang. Mycket folk i omlopp en lördagkväll :), jag ville hem igen så i princip var vi bara nere och vände i Götet och tillbaka igen.
Här har jag blivit lite mättare och gladare. Det blev till att på hemvägen stanna till på Max kedjans drive thru.. I Allingsås. Haha makens försök uppskattades och maken var ändå glad och positiv för han och jag hade qualitytime i bilen och lyssnade på talbok. Vi var inne i Skövde igen vid 23.40
Idag ligger jag och katten och slappar framför tv:n i vanlig ordning. Sonen kvar hos sin syster och maken på sin träning. Jag skulle varit på ljusparty men grannen jag skulle åkt med blev beodrad övertid och fick arbeta istället, så jag ringde värdinnan och lade in en beställning istället. Ja senare ikväll ska vi till en vän som fått en bebis och uppvakta familjen. Ja, mer action än så blir det inte. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar