onsdag 26 februari 2014

Lite bilder ifrån Sydafrika och Johannesburg

Maken skickade lite bilder ifrån Sydafrika idag. Han var med och gjorde en clinic för skolungdomar tillsammans med några andra spelare.
Han spelade även in 11 hål med kollegor och vänner innan regnet och åskan satte stopp för deras spel på banan.
Detta är väl något utmed vägen till eller från banan.
Lika här en karg bebyggelse.
Idag har jag pratat med åklagarmyndigheten och de tycker att domen är felaktig och kommer överklaga den till hovrätten. Dock gav hon litet hopp att hovrätten tar upp det, jag sa att jag förstår det men vill att man försöker. Eftet sonen slutat skolan åkte vi och köpte skor och vårjacka. Jag hade hängt undan en men den jackan fick underkänt men sonen valde ut den på bilden istället och collegetröjan föll han för direkt. Kul första gången sonen har haft egna åsikter om klädval. Jag har innan kunnat handla allt men inte nu och han drar herrstorlekar nu, strl 42 eller medium och i skor strl 45, herre min skapare han går i 7:an.
Jag föll för dessa färglada rosa och orange plagg från Lindex och Holly&White.
Hämtade min närmare 10 år gamla curlingkängor hos skomakaren. Hade gått hål på gummit, men så fina han gjorde dem, de blev som nya igen och han färgade även mockan svart. Han gjorde även om ett skärp och allt för bara 650kr. Det är bara en fraktion av priset för  att köpa helt nya curlingkängor istället. Imorgon blir det arbeta fram till lunch och sedan när till Göteborg och lyssna på försäkringskassan. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar