onsdag 19 februari 2014

Håhåjaja

I morse försov vi oss. Jag är ju ledig onsdagar tom Mars ut, men sonen skulle ju till skolan. Försov oss inte så att vi missade något, men så att det blev stressigt. Sonen kom iväg till skolan i tid och maken till sin blodprovstagning. Vi gör hälsoscreening.
Sen hade maken tid för MR undersökning av sitt onda knä och efter det tog vi en tidig lunch på sjukhuset och med vänner som arbetar där. Därefter åkte vi och köpte tvättmaskin till arbetet åt oss och våra kollegor. Ja, sen hem och gosa med grannhunden och promenad. Sedan var det dags för gymmet medan maken tränade golf. Foten är bättre så jag gick 25 minuter på löpbandet och sprang sedan 25 minuter. Det gick bra men fick allt lite känning efteråt. Så typiskt mig, bara måste för att det är så kul springa. Planen var gå 25 minuter och springa 5, men men var så sugen så det blev lite till.
Hem snabbt och sprang genom duschen, för på kvällen var det snarkskenekurs för mig och kollegorna.
Här är mina " gamla goda kollegor" ifrån folkistiden. Kul att träffa både privata och folktandvårdens kollegor. Båda gamla välbekanta och nya ansikten. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar