torsdag 13 februari 2014

Sälen

Jaha en natt själva, katten och jag. Hade dock en mysig kväll inne hos grannarna på kvällen. Maken hade beställt ett " knivbrev" från knivsliparen, så i morse lade jag ett gäng globalknivar i specislförpackningen för knivar som skickas rekomenderat. De slipas och skickas sedan hem till oss igen. Toppen allt för bara ca 360kr.
Maken skickar bilder från stugan gänget har hyrt i Sälen och hundfjället.
Gott om snö har de. 
Vet inte om de lockar men ett tu tre bestämde jag mig för att distrahera mina tankar och åka upp med en annan vän och hans son upp till de andra i Sälen. Så eftersom jag har så ont i den jäkla nacken  hade jag tid till sjukgymnasten för akupunktur och lite töjning. Sedan hem och packa ihop mina saker på 20 minuter
Sedan kom de och hämtade upp mig. Jag tog med en påse ved och extra täcke och filt då jag ska ligga och läsa bok när de andra åker skidor. Go' kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar