fredag 28 februari 2014

Så gick det

Sonen och syrran hade igår när jag var i Göteborg en jättekul och mysig syskonkväll. Sonen bubblade och pratade när jag kom hem och var glad över att sina nya egenvalda kläder fick ok av storasyster och hennes kille. De är lite av förebilder för sonen. Mitt sköna fårskinn fick inte jag njuta av utan sonen tog det resolut. När han sitter i sin kontorsfåtölj så sitter han på det och när han sover, ja då ligger han på det. Hmm, det var ju min plan, kanske ska passa på och sno tillbaka skinnet när han är i skolan :). Pratat med väninnan från Gislaved nu på morgonen. Det är synd att vi bor en bit ifrån varandra när vi båda är själva så här en helg. Det hade varit kul att umgås lite. Ja, efter samtal var tanken att cykla till gymmet ,men den motivationen försvann när det bara var 2.6 grader på morgonen så det blev bilen dit, ja fy skäms på mig men jag tränade ordentligt och hårt i alla fall. Så jag får vara nöjd med det. Kul det är först nu jag fått ett tyngre program som känns i hela kroppen. Förra året var bara lätt sjukgymnastik men nu känns det träning. Ja nacken är ju som den är men inte sämre så bara köra på. Foten är dock bättre. Nu en seg helg framför en. Maken är borta och kalendern är ren förutom ett golfmöte på söndag. Go'middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar