onsdag 19 augusti 2015

Danmark och kantareller

Maken med kollga hyr ett hus under tävlingen i Danmark. Där bor även deras 2 caddies för veckan. I makens fall är det hans far och makens kollega har mina kollegors son på bagen.
Det verkade som grillat stod på schemat. Maken skickade lite bilder från deras vistelse för ge mig lite bilder men även få "vara med"
Ikväll vart det kalas. Fick fina färdigrensade kantareller av sköterskan. Dem stekte svärsonen till och gjorde så god kantarellstuvning som vi avnjöt som toast. I morgon är sköterskans och min sista dag då jag har semester nästa vecka. De dagarna får hon då arbeta med min företrädare samt "städa ur sig" från vår klinik och ta med sig det till nya kliniken. En dag till innan vi tar helg då. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar