fredag 7 augusti 2015

Nordea masters hosted by Patrik Sjöland

Fin dag och äntligen lite värme i luften.
Här är min make under sin uppvärmning idag innan andra rundan.
Jag är med dag 2 och 3( är en 3d tävling) som caddie. Fick låna elvagn hur bra som helst. Trevlig tävling och flera bekanta ansikten och som alltid kul att vara hos våra vänner och deras fina familj. 
Extra roligt att våra makar spelade tillsammans och fina väninnan och jag var caddie med våra lånade elvagnar. Hon med en justerad arm och jag med min rygg och nacke.
Det är så vacker miljö och natur på Isaberg och vid detta vackra väder är det en lisa för kropp och själ att bara vara i detta fina med människor man håller av.
Här är "vår boll" våra makar med starter och längst till höger i bild deras medtävlare. Efter rundan åt vi gott och vi damer unnande oss ett glas kyld chardonnay. Lite mys i soffan i kväll och tidig sänggång då det är för vår del lute tidig start imorgon bitti kl. 8.54. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar