måndag 10 augusti 2015

Härligt dag och make iväg med Finlandsfärjan

Härligt med värmen. Sommaren är bästa dagen på året :) ja så känns det lite nu efter denna sommaren är man glad bara av lite uppehåll i regn och att det är varmt så msn slipper ytterplagg.
Lämnade in labbarbeten efter arbetet. Posten eller numera Postnord. Är ju ett skämt i service och tillgänglighet men men så ser det ut tyvärr. Bara att gilla la la läget. Maken har tagit färjan över till Finland för en CT tävling. Vid blå pricken vid 22 tiden ikväll och fick se den vackra skärgården vi har.
Här myser han på däck och hade en vidunderlig utsikt.
Här lägger sig dagen till ro. Idag fick jag Såå ont i min nacke. Stod dumt idag vid patientarbete och ikväll knappt kunnat röra nacken utan det hugger till. Nacken är så känslig efter vi blev påkörda och jag fick mina 2 diskbråck för 2 år sedan. Ibland känns det jäkla trist men vill fokusera på något trevlig istället. Det ska bli jättekul att om 2 veckor åka till Tjeckien och Prag. Idag bokade vi flyg och hotell då maken är 3:e reserv till ET tävlingen där. Har även sagt till på arbetet om detta. Det trista blir att jag inte får arbeta sista veckan med min duktiga sköterska som valt att sluta hos mig för att gå vidare till nya arbetsuppgifter hos mina tidigare kollegor som blivit privata kollegor, de kommer bli ett toppenteam. Det är tråkigt att jag då inte arbetar den sista veckan tillsammans. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar