måndag 3 augusti 2015

Jobb och Mariestad

Sonen( ryggen till vänster m mörk väst är sonen) och hans klasskompis körde vi morse till tåget. De skulle ner till en annan klasskamrat och hans föräldrars sommarhus i Båstad. De åkte över Göteborg där en f.d klasskamrat ansluter.  Nervöst, första gången reser iväg själv men självklart jättekul för honom och hans klasskamrater få göra detta.
Sen iväg till arbetet och fixa inför start på onsdag. Kollegorna rakt över kom samtidigt och jättekul träffas. Vi fikade och fixade sedan tog vi lunch innan jag åkte med till Mariestad där maken blev inringd för seriespel för sin gamla klubb och så skulle jag fixa mina ögonfransar med lite påfyllnad. Imorgon åker maken ner till Gislaved för att spela sin vän och kollegas golftävling. Själv ska jag ha min sista semesterdag innan det drar igång igen. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar