söndag 9 augusti 2015

Solig söndag

Yes, äntligen mer sol och värme. Klart det kommer när de flestas semestrar är slut, men är ändå glad över att det är fint på ledig helg. Maken och jag sprang på berget och deras styrkespår med olika träningsstationer. Det var skönt men båda kände vi oss tunga i benen. Men det känns bra när man väl gjort det.
Så efter dusch så fick man leta fram lite sommarkläder igen. Jag gav ju upp för ett par veckor sedan och packade ner dem. Men glad att jag fick lite tji på mig med det. Vi skulle ner på stan och fika med vänner. Sedan var tanken att vi skulle grilla och bada jacuzzi. Men då värden hann insjukna i magsjuka och vi fick ställa in det. Har själv mått lite "rörigt" i magen sedan fredags natt. 
Sonen var på sjön med storasyster och hennes sambo med deras båt och åkte vattenskidor. Med våtdräkt gick det. Vattentemp var 18 grader ute på sjön sa de. Sonen tyckte dock att körs båten var roligast. Maken åker till Finland för CT tävling och veckan därpå Danmark ET för ev ytterliggare veckan därpå ev komma med i en ET tävling i Tjeckien och Prag. Blir det så åker jag med dit till Prag. Har aldrig varit i Prag och vill gärna dit. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar