måndag 31 augusti 2015

Lite rester från Prag

Liten resa bakåt i tiden för njuta av sol och värme. Här sitter maken och pusta ut mellan svingträningspassen i värmen.
Runt kl. 16 tog vi en courtesy bil från tävlingen till flygplatsen. Maken och chauffören lastar i allt bagage. Vi åkte på betala för övervikt på hemvägen, jäkla trist men sådana är reglerna. Bara betala för man vill ju ha väskorna med sig hem.
Resan till flygplatsen gick smidigt. Tur och gott att maken har guldkort som gjorde att vi fick snabbare incheckning, snabbare security, när sen vårt flyg vart försenad en timme fick jag följa med som gäst i loungen där vi i lugn och ro kunde sitta och äta och dricka, fast med min magkatarr bara att ta lite soppa. Jag älskar sopoa så det var ingen större uppoffring för mig.
Denna höstkappa köpte jag inne i Prag till mig. Syns dåligt på bild men kul detalj var dragkedjan utanpå fickorna.
Ja när planet var försenat hann vi handla lite inne på Hugo Boss butiken. Svårt visa på bild kläder men köpte en fin silkestopp där och ett par pumps modell portia. Maken hittade sig någon skjorta och en jätteskön tischa där. Ja mitt vanliga jag handlade på rean där då jag är en reahaj :) ikväll öser regnet ner här hos oss. Skönt då titta på bilderna från Prag och resa bakåt lite. Go'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar