tisdag 29 oktober 2013

Blossa 13 glöggprovning

Helt klart blev stormen Simone inget problem för oss. Blåste inget men mycket regn fick vi. Så vårt hus står kvar, här är vårt husnummer som får symbolisera huset. Men stormen gick hårt i delar av Sverige och Skåne samt Halland förstod jag av nyhetsrapporteringen.
Ikväll tog vi en provsmakning igen av Blossa 13 med än så länge hemlig smak.Smaken släpps 13 december och idag provade vi den både kall och värmd.  Väldigt god och smakade väldigt olika samma glögg beroende på om den var kall eller varm just. Skulle jag gissa på smaker tror jag på hjortron, lingon, blåbär, äpple och ingefära. Ska bli kul och se om jag ens är nära. Blossa 13 är defenetivt värd att hissas,en väldigt god glögg och inte alls så söt som jag hade hört. Har ni inte provat, gör det för denna flaskan kommer göra succe. Tro mig. En kioskvältare.
Hiss strul på arbetet, förutom allt krångel det innebär, så trodde jag seriöst inte att man i modern tid satte upp skyltar som ser ut hängt med någon gång sedan 30- talet. Go'kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar