måndag 7 oktober 2013

Trött idag

Idag tar jag en bild jag haft med tidigare för jag är trött och orkade inte foto något, sorry för det men jag gillar bilden på vår avslappnade kissefan. Maken lagade väldigt god kycklinglasagne ikväll och intogs med ett gott glas amarone. Sedan ankrade jag upp i soffan. Tittandes på tv4 och programmet halv åtta hos mig. Maken bokar sina resor och boenden till Dubai och Perth. Han åker i övermorgon. Jag ligger och funderar över vad jag ska ha på mig och vad jag ska prata om imorgonbitti på Helenaskolans mingelfrukost. Både jag och maken ska hålla ett kortare anförande angående våra yrken för att förhoppningsvis inspirera någon 9:e klassare i sitt yrkesval detta i samband med frukost i skolans matsal och för 9:e klassare och andra människor som jag inte har en aning om men imorgon vet jag. Skolans rektorer och personal känns väldigt trevliga och moderna. Kul initiativ. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar