fredag 25 oktober 2013

TGIF igen :)

After worken på sällskapet var trevlig och maten mycket bättre än än mot när jag var där på lunch likaså servicen. Detta fyrverkeri mötte mig hemma, ja inte till min ära så klart men jag fick se skådespelet.
Premiär för årets Blossa glögg, kurbitsmålad flaska med hemliga smaker som släpps 1:a december. Men smakerna skall komma ifrån Dalarna, så jag gissar på nermalda dalarträhästar,knäckebröd och falukorv färgsatt med falu rödfärg :) imorgon vet jag för då kommer alla mina syskon med barn hit så då ska vi prova dem.
 Fin solig dag och promenad med grannhunden runt sjön där vi bor. Mysigt med hund.
Kissen vår gillade också solen inklämd i häcken, ser ni han? Till höger om "tvättställspinnen". Nu har systern ifrån Uppsala kommit. Hon har med sig 3 rätters gourm'e catering från Uppsala. Det blir till förätt antipastopaj och till huvudrätt Toscans buff med penne och gorgonzola till dessert fruktsallad i likör med grädde. Go' kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar