onsdag 16 oktober 2013

Halvrisig idag

Idag onsdag och än så länge ledig dag. Var nog tur det idag. För i natt sov jag inte en blund. Hade så ont i magen och kunde inte ligga på vänster sidan alls.
Men på morgonen mådde jag lite bättre så jag tog mig en morgonpromenad i en gråmulen morgon. Kände mig inte riktigt 100 under promenaden men sprang enligt planen de sista 1.5 km hem och nacken fixade det. Det var skönt. Men magen började dra igång. Så när jag kom hem vart jag lite febrig i känslan, tog ingen temp och sedan var det att springa på toaletten. Jag tror jag åt något igår som körde igång magen. Kocken var dessutom jag själv så orsaken gick att finna ut snabbt.
Så här vackert låg Kvarnsjön när jag kom fram dit. Det är otroligt vackert ute och hösten har varit makalös, men nu vankas snö säger prognoser. Urrk hoppas inte det når hit i allafall.
På eftermiddagen klarnade vädret upp lite och när jag var ute med grannhunden hittade jag denna fina gärdsgård bland höstfärgade träd och lövmattor. Ikväll över till grannarna för umgänge och lite mat. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar