lördag 12 oktober 2013

Lite nyttigt idag

Helt otroligt hur fina dagar det vart denna höst. Tog en timmes promenad efter jag varit ute med grannhunden och det är vackert ute så det gör ont. Sprang även 1 km endast på slutet för att se om nacken klarar det. Kändes när jag sprang men var ok precis efter i nacken, men tyvärr så nu ikväll värker det lite mer men det kan ju också bero på jag tvättade av bilen invändigt och utvändigt.
Så här vackert var det när jag sprang, var bara tvungen att stanna och ta kort med telefonen.
 Maken spelade golf i Abu Dhabi med en vän som bor där. Det är vännen som skall slå ut sin drive.
Nu jäklar är bilen vit igen. Tvättade och dammsög bilen och tvättade av invändigt med. Gott känner mig så nöjd med detta dagsverke idag. Ikväll ringde en kamrat och undrade om vi inte kunde ta barnen på bio och restaurang. Bra ide också det och trevligt slippa laga mat och kul att träffas också. Nu lite fysikläxor och samhällskunskap med sonen. Go'kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar