måndag 21 oktober 2013

Försov mig

I morse började jag med att försova mig. Hade 10 min på mig att väcka upp sonen och packa ner saker som skulle med under dagen. Jag blev märkligt nog bara 10 min sen till arbetet så sköterskan hade börjat med patienten och patienten märkte aldrig av förseningen. Men när man startar dagen med att vara efter så har det känts "efter" med allt idag och man blev aldrig riktigt pigg. Sedan när jag cyklade hem från arbetet så regnade det. Så frusen och trött hamnade jag under täcken och filtar framför tv soffan. Bilden visar hur grått och blött min utsikt var när jag parekerade cykeln under carporten. Maken textade att han landat i Muscat/Oman och de hade 39 grader så han tyckte det var lite jobbigt på golfbanan. Det är det ju, jag vet det men jag tänker inte tycka synd om honom så länge jag ligger och fryser under täcken i ett kallt och gråmulet Sverige. :) Så go'kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar