onsdag 26 mars 2014

And action..

Sista lediga onsdagen är jag just ledig :). Har varit på morgonen på polisförhör då polis och åklagare gör en grundlig utredning mot mannen som körde på oss för 1 år sedan. Jag är tacksam för det, men min tilltro på rättsväsendet är tilltuffsat men hoppas ju ändå att rättvisa ska skipas. Känner dock att polis och åklagare gör vad de kan nu för att få åtal att hålla mot mannen. Mer är inte att göra. Idag har vi bakslag på vädret. Vi bytte till sommardäck igår och idag snöar det :) konstigt, så blir det alltid. Maken åker nog till Spanien via Dubai på fredag ser det ut som. Dubai för träning och Spanien för förhoppningsvis tävling. Så då blir man ensam igen. Tur för figuren min att han åker då han lagar för god mat och dessa månader har satt ett par kilo extra på mig för att jag ska trivas. :) . Får försöka hitta på något i helgen för att distrahera mig. Det har varit stiltje lite på nöjesfronten så dags hitta på något. Har varit mycket praktiska saker inför mitt övertagande men även mycket med papper och juridik i och med köpet nu. Många beslut och mycket pengar och ansvar som upptaget ens tankar. Men som alltid när det gäller så skiljs vetet från agnarna och man förstår vad vänskap betyder och vilka som finns där. Så bra att även få den insikten. Denna hårt arbetande och stressande bild tog min söta sköterska igår när jag stressat ringde samtal och kopplades runt och hamnade i " du är placerad i kö och din köplats är 777986 biljoner bort" :) någon som känner igen sig? Lika bra göra det bekvämt för sig då eller hur:)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar