fredag 21 mars 2014

Trött denna fredag

Idag har jag varit trött sedan jag gick upp vid 07.00. Tog lite sovmorgon denna lediga fredag. Sedan var man igång men blev aldrig "alert". Tyckte om det fina armbandet i goodiebagen från igår. Gillar ju stjärnor
Sedan efter frukost så åkte vi, maken och jag till sjukgymnastik och gym. Maken var sedan på polisförhör angående att polis och åklagare utreder mannen som körde på oss för precis 1 år nu. Mannen drog i den rättegången nu i januari, en alldels förfärlig historia för att undkomma åtalet mot honom, att mina skador inte var vållade av att mannen körde in i oss utan i rätten hittade han på en otrolig chockerande historia som han fritt tilläts dra en av honom påhittat scenarie till mina skador. Ja, så mannen fick en ny åtalspunkt som utreds av polis och åklagare. Så maken fick åka på förhör om detta i eftermiddag. Sedan fick vi slappa i tv soffan. Gillade skarpt tv 4's nya komediserie " welcome to sweden" Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar