söndag 9 mars 2014

Härliga vårkänslor

Vaknade upp till en helt fantastisk vårdagsfeeling. Välkommen du underbara varma vind och du värmande sol. Hela 18 grader mot solvägg och 14 graders temratur annars.
Efter frukost åkte jag med maken upp till svingstudion och tittade på när han tränade. Nu med öppen dörrhalva och slag ut på rangen istället för i nät och på 9 hålsbanan fullt med golfare, vilket vårtecken det med. Nedan en för tidig ( och onödig ;) födelsedagspresent ) av min kära syster. Tack snälla men varför? Ps. Du hade rätt sis den är jätteskön på.
Sedan tog maken och jag en söndagspromenad bland andra tydliga vårtecken såsom motorcyklar, sportbilar och dessa blomster i en trädgård, krokus,snödropppar? Ja, jag vet inte :) kan inget om blommor mer än att det är ett vårtecken till. Tackarrr... Var hälsad du med lilla blomster. Vi mötte folk i vårfärger, pastellfärgat och glatt härligt. Till veckan blir det träff med mina härliga arbetskamrater från förr och till fredagen äntligen klippning och slingning och träffa väninnan i Gislaved. Sedan är planen lite AW på fredagskvällen. Go'kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar