söndag 30 mars 2014

Singelsöndag

Vädret bara fortsätter att vara underbart. Man kan inget annat göra än att njuta av stunden. Bara att kunna hänga ut sin tvätt på tork för första gången i år, vilken eufori. Även om torkställning lutar betänkligt :)
Maken och jag myste på vår soliga farstukvist med lite prosecco igår kväll innan jag åkte på lite extrainsatt AW på en lördag.
Hur bra får man må :) utan att det blir olagligt?
Vy från våra grannar i går kväll när vi satt där en stund innan Babs och jag tog AW. Vi njöt av lite prosecco därifrån också.
Maken reste ju till Spanien idag men hann ta denna musse pigg bild med en av de dyrt beställda monster BH jag tvingas ha.
När maken åkt tog jag min 3:e lunchdag på raken i solen och på vår fartsukvist. Tillägg idag då var 21g mjölkchoklad för lite extra lyxsöndag när jag och sonen blir ensamma i en vecka. Skarpt läge nästa vecka på arbetet. Nu kör jag i egen regi helt med ansvar att avlöna 3 personer. Ska bli kul men lite pirrigt. Nytt datasystem ska installeras imorgon inför starten 1/4. Tack PTJ för allt ni hjälpt mig med. :). Go'eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar