tisdag 4 mars 2014

Lite fest mitt i veckan

Cyklade till arbetet idag och möter ytterliggare ett vårtecken, inte lätt se fotandes i farten mot färdriktningen jag trappade ursinnigt fram :), var sen så klart! Men när man möter kommunens broddway sopandes gruset, ja då Är det Vår!
Efter arbetet till gymmet där jag återförenades med maken som kom från SA och duktigt nog orkade med en lättare träning. Jag körde på, härligt kämpigt och lagom ont. Efter det åkte vi till affären och handlade mysmat för att fira hemkomsten och vår kärlek. Det blev färsk mörad oxfile svensk, med potatisgratäng och gott primorivo vin till. Eftersom det är fettisdagen firade vi med en halv semla var :), tänk vad vad man kan hitta på för att göra något onyttigt? Musli med O'boy? Snälla säg att det inte är sant?
Fick även en liten spännande påse av maken, mm vad/ vilken doft kan det vara?
Yes, min favorit! Hand och fot creme med strawberry&champagne, fick smak för denna goding av gislavedsvänninan för några år sedan. Hon har god smak och jag fastnade så för denna doft. Ikväll tänker jag lite extra på er alla som har det svårt eller står inför något svårt nu. Det är inte lätt vara människa tyvärr. Jag vill att ni känner att jag tänker på er och bryr mig mycket. Styrka till er som måste ha det nu! Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar