söndag 23 mars 2014

Solig men sval dag i studion

Man vaknar tidigt av ljus och fågelsång nu. Härligt. Maken och jag vaknade vid 07.00 men låg kvar och myste och spelade yatzi och sänka skepp på våra telefoner till 8.00. Efter lite frukost så åkte vi upp till Lindex och jag köpte mig de beige boyfriend chinos, de var så sköna och snygga de grå jag köpte och den låmga franskoftan ifrån deras Kate Hudson kollektion. Sen iväg till golfstudion och kika på när maken tränar på sin golf. När han nu har varit hemma så här länge och lagat sin goda mat så har jag lagt på mig ett par kilo!! Så jag sa till honom att jag hoppas för min vikt att han snart kommer igång med sin säsong :)
Hittade denna mingelbild ifrån en gala dinner i Dubai och på Hyatt Creek hotel. Vi fotades där ifrån något magasin och jag kommer ihåg att reportern var så intesserade av mina skor som tidningen föll för. Bilden togs 2010 och det var under golftävlingen på ET som spelades då och maken hade deltagit i någon sponsorgolf under tävlingsveckan. Sent vid midnatt så var det ett gäng spelare med "piffiga" fruar som checkade in på flyget till Qatar för att ta sig till nästa veckas tävling. Då värkte fötterna i högklackat och ännu värre var det när man framåt morgontimmarna checkade in på det nya hotellet i Doha dessutom började hår, make och kläder ha gjort sitt. Så vi incheckning såg vi alla lätt bedagade ut men det fnissades mycket minns jag. Kul att hitta denna bild och minnas lite :) Go'middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar