måndag 3 mars 2014

Maken på hemväg

Ja då landar maken i Sverige imorgon. Skönt. För ett år sedan exakt när han kom därifrån Sydafrika vart det inte så roligt vet ju alla ni som följt bloggen. Men denna gången väntar inga otrohetsdraman. Så skönt att veta. Någon undrar säkert är du inte orolig? Nej, för mig äger ingen och jag äger inte någon. Jag litar på min man, vi har gått igenom detta och jag vet att han inte utsätter oss för det igen. Kvinnan han förälskade sig i var säkert en fin kvinna med bra egenskaper eftersom maken föll för det då, annars hade det inte hänt. Jag bad maken träffa henne där nere nu för att se hur han kände det när han träffade henne live. Först ville varken han eller hon det, men de träffades precis 15 minuter innan han åkte ut till sitt flyg. Han kände det annorlunda denna gången och inget av förälskelsen fanns kvar hos maken för denna kvinna. Den andra kvinnan verkar vara en fin människa. Hon är fortfarande ledsen men förstår att maken älskar sin fru och familj. Men det bästa är att jag vet att maken har inga sådana känslor kvar för henne. Jag litar på han till 100%, jag förstår att kvinnan måste varit fantastisk som fått min man känna så då. Nu är det borta det som hände då och tillit har jag.  Att gå vidare är viktiga komponenter för att det ska fungera. Vi har alltid haft en stark kärlek till varandra trots det som hände då och hade det då med, så klart den kvinnan var något särskilt jag får erkänna det. Maken har aldrig flörtat eller intresserat sig för andra varken före eller efter den gången. Så mysigt att han kommer imorgon lunch
Ja, jag har ju matebb snabbt så det blev vår toppen pizzeria Ekbacken som räddade kvällen för sonen ikväll. Sonens salami missades men sonen åt ändå. Kan stark rekommendera er Skövdebor att handla er Pizza där. Goda pizzor och trevliga ägare med bra service. Sedan satte sig "Bröder- av Linus Svenning" från mellons 2:a chansen. Då är youtube allt bra :) bara leta upp och lyssna sig trött. Nä, nu lite Ola-Conny och Morgan innan Geografi läsning med sonen. Go'kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar