tisdag 25 mars 2014

Hämtmat på restaurang Kryddan

I dag har det vara varit en vanlig dag gott nog. Bra det. Skönt kunna cykla till och från arbetet. Retat upp mig på en skolas aggerande i en grannkommun, hoppas skolan får på tafsen och rektorn får veta hut! Idag var det en bra annons på en bra sida i lokaltidningen om klinikens övertagande som jag står inför. Mycket som skall ordnas med innan 1/4 då det sker. I morgon är det min sista lediga onsdag, fantastisk att haft den förmånen. Ja, i morgon ska jag till polisen igen för förhör angående att åklagaren utreder "falsk tillvitelse" efter rättegången när vi blev påkörda och skadade för 1 år sedan mot mannen som körde på oss. Mannen lyckades ju ljuga sig fri och dessutom hitta på en allvarligare anklagelse än påkörningsolyckan. Jag hoppas att man kan lita på rättvisan och rättsystemet men kan ju ärligt säga att den tilltron fick sig en ordentlig knäck efter rättegången.Det är mycket nu med allt. Efter arbetet gick jag över till grannfrun men hon blev bortbjuden medan jag var där på våfflor till sin nära vän då det är våffeldag. Så är det :) att bli dissad, nu står man sig slätt, jag fattar :),jag gick hem igen och idag orkade vi inte laga mat utan vi åkte till "vår kvarterskrog restaurang Kryddan" och köpte lite skräpmat såsom pizza och kebabtallrikar, gott men ack så onyttigt. De har en mysig restaurang och är alltid trevliga och tillmötesgående. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar