fredag 14 mars 2014

Blond igen

Idag är det precis 1 år minus 1 dag från att jag klippte och slingade mig. Läste det på min egen blogg att då för 1 år sedan var det -19 grader och snö när vi åkte ner till Anderstorp mot att idag exakt 1 år senare är det 8 plusgrader, snöfritt och vår. Bara att titta på bilderna från 15/3 2013 mot dagens bilder.
Framme i Anderstorp på Almgrens salonger och frisören Lollo. Det tar oss ca 1.40 tim att åka ner. Men samtidigt får jag också träffa vänninan från Gislaved vilket är mysigt. Bara synd att vi inte hann stanna över natt och umgås. Får vi ta någon annan gång istället.
Maken och väninnan satt och väntade på mig medan frisering pågick.
Så blev det, blonderad, klippt och klar. Ikväll väntar afterwork med en annan väninna på hemmaplan. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar