fredag 28 mars 2014

Sunny Friday

Wow, vilken fin Fredag att vara ledig på. Inte ett moln så långt öga kan nå... Precis  så Thomas Ledin. Vindstilla och sol på det.
Åkte på morgonen till sjukgymnasten för behandling nacken och lite triggerpunkts akupunktur. Därefter körde jag ben på gymmet en timme vilket kändes när jag skulle springa hem från gymmet. 6 km med uppför hela vägen och detta med trött rumpa och lår. Men det gick i den underbara solen. Premiär för utespring i linnet. Hemma såg jag att trollhasseln började " blomma" heter det så?
Jag tog mig en lättlunch i solen på farstukvisten och svärföräldrarnas blomma från igår hade hittat sin plats.
Det var så gott och varmt att jag satt där 1 1/2 timme och faktiskt bara njöt. Maken tränade golf och han flyger på söndag direkt till Spanien och tävling där.
Den har guldiga "baggen" spatserade omkring mig på gångplattorna är det en skalbagge? Någon som kan och vet :), just nu väntar jag på maken som just nu är på gymmet och tränar med sin PT för att vi ska åka ner på stan när han är hemma igen, då "BH" butiken i staden ringde och sa att mina 2 helt vanliga BH:ar hade kommit nu. Gott, jag har en väldigt udda storlek( 65H) så det får alltid beställas och jag kan aldrig köpa en söt och prisvärd BH på vanliga klädkedjor. Skittrist men bara gilla läget och betala många ggr mer för det då dessa BH:ar alltid är så mycket dyrare. Skulle allt vilja vara en typ 70 B/C lr ngt sådant. Lättare med både kläder och BH:ar då :). Go' solig eftermiddag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar