måndag 31 mars 2014

Happy Birthday till mig då :)

Sannerligen uppvaktad idag på min helt obetydliga födelsedag. En söt och rar väninnan uppvaktade med marsipantårta på arbetet. I morgon kör jag i egen regi och idag var det mycket med programinstallationer och nya rutiner, ett smärre under om inget krånglar imorgon när vi är i skarpt läge.
Stressade hem efter arbetet för att skynda ut på ett golfmöte med Knistad golfklubb. Ett effektivt vårmöte men en klubb som andas visioner och nytänk nu med ny ägare till Knistad. Nya ägaren presenterade sig och verkade oerhört intresserad av golfverksamheten. När jag kom hem blev jag uppvaktad av grannen och väninnan Samt av en barndomsväninna och hennes dotter. Så kul att de alla ville komma och uppvakta mig, blev väldigt glad för detta. Så gott även att se barndomsväninnan så pigg trots att hon är väldigt krasslig, men idag var det verkligen gott att se henne med lite "färg" i ansiktet och lite ork. Tack snälla ni. Go'kväll

1 kommentar:

  1. Grattis på din födelsedag önskar vi från pizzeria Ekebacken!

    SvaraRadera