onsdag 5 mars 2014

De sista lediga onsdagarna

Jag har ju varit bortskämd med lediga onsdagar men från och med Mars månads slut är det att slut på lediga onsdagar, men fortfarande är planen vara ledig fredagar.
Uträttade en massa ärenden idag. Drog igång direkt på morgonen med sonen som skulle till tandregleringen. De hade flyttat in i nya lokaler och hade fått det jättefint( vilka pengar och skattemedel som plöjts ner där). Hittade denna grönskande rabatt i staden under min vandring. Härligt, nu ska vinterdäcken av, nu är det vår. Sedan var dags till gymmet och ett skönt pass där. Gillar att träna på gym där träningen är det viktiga och inte där fokus ligger på att ha " trendiga neonfärgad outfits och makeup" men alla är vi olika och tur att det då finns olika gym för olika behov och utseenden ;) och för mig duger funktionskläder gott.
Jag gick till Max's mode i stan och beställde mig 2 nya BH:ar. Kan tyvärr aldrig köpa en BH på vanliga butiker. Har alltid varit ett trauma för mig men nu passade en modell vid första provningen. Jag har en udda storlek och får alltid beställa hem BH och betala dyrt för dem. Ja, påväg därifrån passerar man en sko affär som hade dessa stövlar på Rea, ja ni vet min definition av fynd va? Något man absolut inte behöver till ett oemotståndligt pris. Så dessa följde med mig hem i väntan på att de tråkiga BH:arna anländer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar