torsdag 28 januari 2016

Kämpa en dag kvar

Jehova, inget strul idag :) firade det med äta 1 kg räkor efter arbetet .
Det här fick vår katt KF, anti tandstens godis i form av tänder :) me like. I morgon arbete hela dagen. Sen om sonen är ok funderar jag och maken åka iväg över helgen någonstans och bara vara lite. Har varit lite väl mycket med tråkigheter med allt som hänt på arbetet och sen förra helgen vara vakna dygnet om med en jättesjuk son och sjukhusbesök och oro över sonen. Det har tagit på mig till den grad att jag är lite förvånad själv hur det slet på mig. Så lite energipåfyllnad och bara ligga på hotell och få äta gott känns välgörande, tur jag har maken han är den som vet när jag behöver lite omtanke om omvårdnad för ladda om igen. Men det hänger på om sonen är ok. Han är bättre idag men långt ifrån bra och vill inte åka om det är så att han har det kämpigt med sin astma som nu pågår parallellt med hans infektion. Go'kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar