tisdag 12 januari 2016

Ordning på internet och telefoni

Äntligen fick telia igång mitt gamla bredband på jobbet. Har varit av med internet och telefon sedan igår då vi skulle kopplas på fiberbredband. Jaja idag är det ju historia. Fick ju ett mobilt bredband av telia igår men den kunde jag lämna åter till butiken idag efter arbetet då den inte behövdes då de fick igång mitt egna. Maken skicka en bild från sin uteplats där nere i Sydafrika och Johannesburg som han är i. De har det varmt och skönt. Här kom kylan åter och även lite mer snö. Go'kväll

2 kommentarer:

  1. Hej Någonsfru
    Härligt att din uppkoppling på arbetet fungerar nu!
    Om du har frågor angående din arbetsplats fiberuppkoppling så kan du kontakta oss via denna länk:
    http://www.telia.se/foretag/kontakt#/fastbredband/abonnemang0

    Ha en grym dag!
    /Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,jag håller tummarna att Telia får till fiberbredbandet :)nu fungerar mitt gamla iaf så jag kan bedriva verksamhet. Ha en fin dag du/ni med.

      Radera