lördag 16 mars 2013

Aw

Ja igår kväll efter vi kom hem gick vi på after work maken och jag och ett par vänner. Det var väl ingen matupplevelse som gick till historien men viktigare var att vi hade det lugnt och trevligt. Jag tog kycklingspett tillsammans med ett dåligt rödvin. Efter maten gick vi vidare in från Pims till deras nya franska boudar. Jolie Soliope någonting som betyder ungefär billig slampa. Vi tog en kaffe där och pratade innan det blev hemgång. Maken och jag lever som vanligt fast det ändå inte är som vanligt. Hitills har vi lyckats bra tycker jag men det är en dag i taget. Hur morgondagen ser ut vet vi ju inget om någon av oss. Ibland kan man ju tro att man gör det, tro sig veta något om sin morgon dag och sen visar det sig att man trodde väldigt mycket fel. Så trodde jag fram till för snart en vecka sedan. Lev väl vänner och var här och nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar