torsdag 7 mars 2013

Sjukstuga

Förkylningen jag i början på veckan kände knackades på dörren hittade till sist in i mig. Ligger för ankar idag och sov bort större delen av gårdagen. Hade tänkt försökt gått och arbeta idag, men kände inatt då jag var vaken för jag mådde ännu sämre att det inte var att tänka på att gå till arbete så som jag mår. Inte ok varken mot mig, övrig personal och mina patienter. Min sköterska var förvarnad om att jag inte mådde bra men att jag skulle försöka arbeta, men inatt kände jag att det inte går så jag skickade henne ett text om att jag blir hemma. Så här ligger jag i soffan och hoppas detta drar över snabbt. Imorgon är vi bortbjudna till vänner men är jag så här imorgon får maken och sonen gå bort själva. Ha en bra dag ni andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar