söndag 3 mars 2013

Fifty shades of Freed

Lugnet har lagt sig och huset behöver städas upp efter kalasbataljen här. Men först ska jag börja läsa sista delen av triologin " Femtio nyanser av... Frihet". Inte det bästa jag läst men ändå underhållande och läsvärd. Tjejporr absolut men inte rodnat ännu :) . Nu vila i husets tysta stillhet och sedan jaga fram städtillbehör så det ser lite anständigt ut när min underbara man är hemma hos oss och vår familj. Då ska jag helt ärligt checka ut i de 3 veckor han är hemma och inte lyfta ens lillfingret. Då det har varit de värsta 5 veckor hitills av våra 15 år när han rest. Han har varit borta längre än så innan men då har jag rest ut till han och lite sol och ändå fått ett avbrott ifrån mörker och snö. Så blev det inte i år och dessutom har det både snöat och varit kallt den tid han var borta. Så ja, jag är värd att bara inte göra något under de veckorna han är hemma. Jag kanske till med bokar bort mig en weekend själv eller med någon väninna och både roar och relaxar mig. Vi får se vad som händer, maken och jag får väl också försöka få till någon kvalitetstid det vore ju också mysigt. Skön söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar