onsdag 27 mars 2013

Sjukgymnastik

Arbetade idag på min egentliga lediga dag. Efter arbetet så tog jag mig till sjukgymnasten. Mer rörlighet nu och det är bra men skönt om värk kan ge sig nu. Tålamod är väl inte en egenskap som är utmärkande för mig. När jag kom hem så tappade jag upp ett hett bad och masserade mig med jetstrålarna i ryggen, det lindrar värken för en stund. Idag Joe Malone skum men bästa skummet är Molton Brown alla kategorier. Bild idag är utsikt ifrån makens hotellrum i Marocko. Tänker en hel del på allt som hänt detta år. Kattbiten, bedragen, påkörd och whiplash är väl de värsta sakerna hitintills. Man får kämpa lite för att förbli positiv och inte bli gnällig och bitter. Skulle ändå vara skönt med någon trevlig upplevelse som ombyte. Arbetar imorgon och till naprapat med nacke och rygg på lunchen. Sedan får man väl leta reda på kvasten och hasta över till blåkulla och finna på likasinnade. :) Ha en skön kväll vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar