måndag 4 mars 2013

Måndag

Cyklade till arbetet i kall och hård motvind. Not så skönt och sen var jag iväg hemifrån så motvind var inte till så stor hjälp. Maken kom hem igen efter 5 veckor iväg. Han fick ställa sig att göra taco till sig och barnen. Jag har checkat ut och är ej åter i tjänst förräns han åker ut nästa gång om ca 3 veckor. Jag tog en härlig promenad i duggregn nu efter arbetet. Att duggregn kan vara så efterlängtat, men det är det för då töar snöskiten bort snabbare. Så när maken och sonen gör matteläxan tar jag och tappar upp ett skumbad i jacuzzin och tar mig efterlängtad egentid och funderar på vad jag ska hitta på dessa veckor. Maken var ombedd köpa med sig en ny mascara , den fanns tydligen i en uppdaterad variant på Diorshow Iconic Overcurl. Så den får väl provas och se om det är någon skillnad. God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar