tisdag 19 mars 2013

Mer snö

Dagen på arbetet har flytit på fint. Efter arbetet kom maken och hämtade mig i snöflingors sällskap. Han körde mig sedan till min kloka psykolog som tog emot mig för att sortera mina tankar runt det omvälvande som hände för dryga veckan sedan. Maken har också varit och pratat. Vi älskar verkligen varandra och vi kommer göra allt för att fixa detta. Maken hade köpt med sig 2 smaskiga räksmörgåsar till oss och de satt fint. När maken sedan hämtar upp mig har han av sonen fått reda på att det var klassmöte för barn och föräldrar angående barnens planerade skolresa i maj. Yippi, var man kanske inte så trakterad av men bara åka raka vägen dit och mötet gick relativt snabbt. Imorgon är det ölprovning med mat där ett labb bjuder kollegor inom min gebit. Jag har pratat med labbet om att jag inte gillar öl så jag skulle få vin istället. Tackar man för. Sedan på torsdag är det vinprovning med munskänkarna och på fredag är det after work med våra fina kollegor till mig och även vänner till oss. Ser jag fram emot tillsammans med maken att träffas. En skön avslutning på er kväll för det är min. Min fina man killar min fot i tv soffan och jag kurar under en pläd. Kärlek det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar