måndag 25 mars 2013

Våffeldagen

Maken åkt iväg igen då. Arbetet flöt på, men tog inte värktabletter innan sängdags igår och vaknade så klart i natt när jag vände mig i sömnen och då protesterade nacken och rygg unisont. Skönt då på lunchen sträcka ut sig i soffan i lunchrummet. Bara muskler blir lite mindre ömma för beröring så skall jag ta mig till naprapaten då skall det väl rätta till sig. Vi är som två hundraåringar på arbetet, kollegan med 3 diskbråck och jag efter påkörningen. Nåja på onsdag har jag tid till sjukgymnasten som hjälper till och tänjer mig. Kör mitt stretch program många gånger per dag. Ja vänner, nu skall jag lägga mig på rygg vilket är skönaste läget och tänka mycket. Hade en fundering på att göra våfflor på våffeldagen, men hade ingen inspiration för det, så jag låter bli och håller fast den känslan. Go' kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar