tisdag 26 mars 2013

Julen varar ändå fram till påska..?

Gick till arbetet idag då jag har så ont och stelt nacke och rygg. Går jag ledar jag upp mig och det lindrar. Försäkringsbolagets reprensentant ringde mig på arbetet. Var en mycket positiv upplevelse och bemötande. Alltid trevligt när människor är lämpade för sitt arbete och utför det med god tillämpling. Kanske hemskt att man blir glad över att träffa på människor som faktiskt gör sitt arbete? Hitills har jag efter olyckan bara blivit väl omhändertagen. Pratade med min f.d sköterska idag som ringde då jag beställde kläder ifrån en katalog när jag besökte dem sist. Kul att prata med henne. Sen promenad hem i solsken med väninnan Babs, vår stadsarkitekt gör alltid fina utsmyckningar som är årtidsrelaterade. Här är påskris i alla kulörer. Babs var med och hjälpte mig bära matkassar idag och körde till butik då jag inte kan eller får bära något nu. Eftersom jag har det så besvärligt pratade jag med ortoped ikväll och de beställer en MR nu för kontrollera om det kan finnas diskbråck efter traumat vilket var vanligt. Så jag kan inte någonstans klaga på bemötande och omhändertagande än så länge. Vilket gör mig glad och tacksam. Maken är framme i Marocko och Agadir tror jag det var. Jag vet aldrig vilken stad han är i utan oftast bara landet. Han skickade bilden ifrån sin hotell lobby, ser gott ut men snart måste ju även vi få värme till vårt land. Go'kväll vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar