torsdag 21 februari 2013

After Work med f.d arbetskamrater

 Maken skickade igår denna bild som han serverade sin nya familj i Sydafrika. Maken tycker om att laga mat och passade på att serva familjen där han bott nu mer än där han är folkbokförd detta år.  Det blev köttbullar med hemgjort potatismos, gräddsås och lingonsylt. Det var tydligen uppskattat. Förstår jag, maken lagar god mat.
 Ja, här är jag på väg till after work med mina gamla kollegor. Vi ska träffas på restaurang Kryddan som är ett mysigt och familjärt ställe. Det blev reatröjan från igår och please jeansen ifrån Gislaved. Väntar med det vita lite till :)
Här är min härliga gamla arbetskamrater, vi skrattar och har det kul ihop, vi har precis samma typ av humor och bildsinne i humorn. Alltid skrattfest när vi är tillsammans och höga skratt är det med och många. Käkade en barnpizza med räkor och tomat och ett glas vin och kaloriräknaren Shape Up slog i taket och lade av :) haha men det var det värt. Skall åka förbi dem imorgon på min gamla arbetsplats och ta en kaffe och säga hej till sköterskorna med, då jag ändå skall till Karlsborg och titta på en butik som heter Modesto. Verkar ha fina kläder på internet och de verkar ha lite heminrednings saker också. Sedan blir det After Work med nuvarande arbetet och därefter Stand Up comedy med Johan Glans med kollegor rakt över mig och så följer min dotter med. Blir mysigt med lite egen mor och dottertid. Dottern har varit hemma med lillebror idag och när jag kom hem satt de och spelade kort och spelade spel. Mysigt, värmer ett modershjärta. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar