torsdag 28 februari 2013

Svärfar fyller år

Dagarna kan inte rulla på fort nog nu. Vill ha hem min högt älskade make nu. Idag har svärfar fyllt år, så jag åkte till svärfar och svärmor medan sonen var på sin pingisträning. Vi hade köpt en tuff 2 färgad skjorta och en historisk deckarbok till svärfar. Tyvärr spände skjortan lite runt magen men var annars väldigt snygg och tuff på. Jag sa att jag lämnar igen den, men det ville inte svärfar, utan han skulle gå ner de kilo han lagt på sig under vintern och hans första pensionärår. Imorgon kommer min syster från Uppsala med barn för på lördag har vi kalas för alla barn som fyller ganska så samtidigt hos oss syskonbarn. Sonen som fyller tonåring på onsdag nästa vecka, tycker dock det är pyton att dela uppmärksamhet med sina kusiners födelsedagar, men han får gilla läget :) . Jag själv tänkte nu läsa den första boken i den omtalade triologin " femtio nyanser av... honom" som är första delen. Tydligen så het att den mest luttrade ska rodna när de läser. Haha , bring it on! Väninnan ifrån Holland har idag hört av sig och vill att jag kommer ner på en weekend snart igen så vi ska titta på detta, längtar till Holland . Skön kväll everyhopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar