lördag 9 februari 2013

Som man bäddar...

 Snö, snö snö, jag skottar varje morgon nu när jag kommer upp och idag har jag skottat 2 gånger redan. Var på en super trevlig AW med väninna på ett ställe i stan som heter Pitchers. Vi hade jättekul och tiden sprang iväg. Det känner man idag, då man inte orkar göra för många knop som gör avtryck i historien. Passar bra med en lugn melodifestival inne hos vännerna och grannarna i kväll.
 Dottern har stassat sig och grejat med vänninor, det har piffats och fiffats och limmats lösögonfransar med mera, det har provats klänningar och konversationerna är roliga att lyssna på ifrån ett annat rum som t.ex. en kommentar " ska jag ha löstuttarna på? Haha jag fattade ju vad som avsågs men lösryckt ur sitt sammanhang i ett rum bredvid så lät det väldigt roligt, det var saker högt och lågt och det låg kvar saker även när de gick.
Ojoj, nu är det bråttom, undan i snön dottern pressar sig förbi den skottande moderna. I med grejor och snabbt iväg. Jadå så, då kan man lägga sig en stund i soffan fram till mello. Tur att det är en dag ledighet till imorgon att vila upp sig på. Go´kväll då kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar