fredag 8 februari 2013

Då var det fredagsmys...

Babs och Cillas lilla shoppingbil ner till Ullared och Gekås, Volvon bakom Ferrarin :) alltså. Den röde var på besök och jag hoppades att min vita och den röda kunde parat sig så hade jag kanske fått en rosa bil, säker som Volvon men snabb som Ferrarin?
 Här är ifrån Nordea Masters, Bro Hof slott i somras och vännerna som jag besökte i december nere i Holland där de bor, vi sitter på terrassen i värmen och dricker vår favoritelexir Champagne. Maken är fortfarande ute på sin runda men vi hade det så mysigt och bra däruppe med dryck och värme så det gick ingen nöd på mig.
 Här är också ifrån i somras i fjol och samma tävling. Maken och sonen i bild men vi är med mina kollegor och min systers familj också samt svärföräldrarna. Det är så kul i Sverige när de spelar den tävlingen här och alla vänner och familjemedlemmar är med och man umgås sådär lätt och mysigt. Vet att maken tycker det är kul när han har sin egna fanclub med runt bana som han känner och de supportar honom. Här bor vi allihop på Scandic Infracity Upplands Väsby.
Det här en bar/ restaurang nere på Dubai Marina. Man sitter alltså i denna glaskuvös högt uppe bredvid en skyskrapa upplyft i en lyftkran. Rätt fräckt, har inte varit uppe i den själv och den är inte kvar längre. Only in Dubai :) Ikväll blir det After Work på staden en stund och sedan över till grannarna om inte kvällen blir för sen. Hoppade Ikea och Jönköping idag då jag inte skulle hunnit hem till AW bokad tid. Det ligger ju kvar både Jönköping och IKEA så det får bli en annan gång. Ja annars har jag hunnit skotta snö 3 dagar i rad och det är ju not så kul. Men bara bita ihop någon gång måste det finnas ett slut på snön. Nästa vecka sportlov för kidzen och jag arbetar men skall åka ner över natt med sonen till våra kära vänner i Gislaved. Får se vilken dag det blir. Vänner, se till att skaffa er en bra dag och en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar